مـــــــــــــــــــــن و تـــــــــــــــــــــــــــو

مـــــــــــــــــــــن و تـــــــــــــــــــــــــــو


درباره وبلاگ


روز تولدم را فراموش کردی... گفتم گرفتاری سالگرد آشنائیمان را از یاد بردی... گفتم مشکل داری زیبایی لبخندم را نادیده گرفتی... گفتم غصه داری محبتهایم را از یاد بردی... گفتم گله و شکایت داری ولی حالا خودم را فراموش کردی ... نمی دانم چه بهانه ای برای دلم بتراشم..


نویسندگان





امكانات جانبي

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 21654
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

آیکون هآے آنــدیـآ

آیکون هآے آنــدیـآ

آیکون هآے آنــدیـآ

آرشیو کد آهنگ

بازی اندروید
خرید vpn


خیلی وقت است که قلبم را سپرده ام به تو
خیالم راحت است هم از بابت قلبم و هم از تو
با صدای قلب تو میروم به اوج احساساتم
از تو مینویسم، از چشمانت ، مینویسم که عاشقتم
خیلی وقت است بسته ام چشمهایم را بر روی همه
تو به من یاد دادی رسم عاشقی را ، ای عشق جاودانه
یاد تو و مهرت همیشه در دلم ، تو چقدر مهربانی گلم
بگیر دستانم را تا رها شویم از اینجا
تا پناه ببریم به خدا
اینجا بمانیم نگاه ها ما را از هم دور میکنند ،
دستهای آلوده  چشمه ی عشقمان را گل آلود میکنند
اینجا بمانیم ستاره ای در آسمان نمی ماند ،
ما هم بخواهیم ، عشق دیگر با ما نمیماند
اینجا هوایی است که به درد همین گرگها میخورد
کسی حتی در حال سقوط هم به ما رحم نمیکند!
حیف عشقمان است که اینجا هدر رود ،
عشق باید بی خوابی شب تا سحر شود
که تا زنده ایم لذت ببریم از وجود هم ،
حالا این تو ، این عشق و این من...



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت14:55---19 ارديبهشت 1392
سلام گلم
وبلاگتو دیدم

مطالبش خیلی قشنگه
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی من شما رو تو وبلاگم لینک میکنم ممنون میشم شما هم منو بلینکی
اگه میشه لینک چت رومم رو هم توی وبلاگتون بذارید www.chatdel.com

www.avisa.loxblog.com

حتما یه سر بزن خوشحال میشم عزیزم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:,

خرید vpn